2000-2010

 2010.12.31. 20:03

Egy évtized zárul most le...Megpróbálnám összefoglalni:

2000: nem emléxek XD

2001: erre se x)))

2002: elkezdtem iskolába járni :DD

2003: elköltöztünk Szárligetre. Ekkor ismertem meg: Jessicát ♥ Julcsit ♥ Nikit ♥ Norbit ♥ akik a mai napig fontosak nekem.

2004: megszületett az öcsém ♥ a legnagyobb ajándék amit valaha kaphattam a sorstól ♥

2005: ekkor futott be a kedvenc együttesem a Tokio Hotel

2006: ekkor voltak először Magyarországon, megkaptam az első színes kijelzős telefonomat,  és elvesztettem egy nagyon fontos valakit az életemből...Rolit a kutyámat akivel szinte testvérek voltunk :(

2007: ekkor ismertem meg a My Chemical Romance-t ♥♥♥ és még egy csomó más bandát akiket a mai napig szeretek x)

2008: ekkor barátkoztam össze a mai napig egyik legjobb barátnőmmel Szandrával és ekkor szerettem meg a Kárpátiát :D

2009: visszaköltöztünk Budapestre, megismerkedtem Katival aki szintén egy olyan személy az életemben kiről tudom hogy mindig mellettem lesz, megismertem Lisát is akit nagyon nagyon szeretek, elkezdtem írni a blogomat ami által rengeteg barátot szereztem és nagyszerű embereket ismertem meg. Viszont elvesztettem egy nagyon fontos embert az életemből a mamámat :(

2010 (erről hosszabban):

  • január: megkaptam a személyimet XD
  • MÁRCIUS 30. BÉCS TOKIO HOTEL
  • április 18. fantalálkozó rengeteg új embert ismertem meg akiket nagyon szeretek :)
  • április: megtudtam h felvettek a Tamásiba :D
  • május: újabb költözés....:/ :)
  • júniús: elballagtam végeztem a 8. osztállyal ^^
  • júliús: megismertem Bettyt ♥ és Nikit ♥
  • augusztus: gólyatábor: megismertem Hannát ♥ akinek már most rengeteget köszönhetek és tudom h rá mindig számíthatok majd :))
  • szeptember: elkezdtem gimibe járni :D
  • október 1(?) Mondo con ♥♥
  • november 6. : Lady Gagára vártunk a Kempinski előt...........nem jött ki XD
  • megismertem Őt ♥ :$
  • december 27. : életem első piercingje :DDD

 

Ez volt 2000-2010 :))

BOLDOG ÚJ ÉVET ♥♥

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr142551215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása