2010.09.02. 21:50

Szebb estét...

Mint ami nekem van. Nem, nincs semmi bajom illetve de. Kibszott fáradt vagyok. És miért nem megyek aludni? Jó kérdés XD Talán mert valamit ki akarok írni magamból...de enm tudom mit.

Akkor lássuk csak...ma végre sikerült megcsinálnom a Humanoid Aliens Fanaction weboldalát ( www.humanoidaliensaction.mindenkilapja.hu ) Szerintem egész tűrhető lett. Hiszen még fejlesztjük majd.

 

Suli hááát jó keméyn. Bár németen még eddig csak alszok xd mármint nkm ez még semmi új de pár héten belül tuti kipusztulok.

Eszembejutott a FB jelszavam elkezdtem FB-zni és hát függő nem lszk xd Az a jó h én megtalálhatok bárkit engem viszont senkise :P Imádom h álneven vok fönnt x)

Annyira jó lenne már összefutni a barátokkal. Rég volt fanatli legalábbis nkm hiányzik. Bár jövő hét hétvégén találkozunk hiszen utólag meg kell ünnepelni a mi két szépszemű ikerpárunk születésnapját de nekem már akkoris nagyon hiányoznak! *.* Halljátok drágáim, hiányoztok!!! (für: Tücsy, Niki, Nojcsih, Dia, Poci, Fru, Kelly, Era...)

Szorítson pls mindenki hogy a TH jöjjön Ausztriába én már tökre beleéltem magam de érzem h nem alaptalanul!!! :D

Na mára ennyi...Majd jelentkezek ha életben vagyok még Küss für jedermann, gute nacht, süße träume^^

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr612267744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása