Vizi kaland :P xD

 2010.08.11. 23:52

 

 

Ez a hét nagyon húzós. Sőt mondhatni ez a hónap extrém húzós. ALapból szerintem eddigi legjobb nyaramat tudhatom a  hátam mögött :))) Rengeteg új barátot szereztem és nem mondom hogy unatkoztam a nyáron mert nem :D ÉS ebben a hónapban még annyi minden vár rám. Alapból komolyan nem tudom már melyik napra kinek ígérkeztem el ide-oda rohangálok de jólszórakozok mindenkivel :D És még vár rám egy gólyatábor, egy fantali amit Nikimmel szervezünk és még rengeteg barátommal találkozás :D

 

 

 

Ma például Szaszával talkoztam végre. Már olyan rég nem láttuk egymást hisz a távolság meg minden...Na és jött vele a Dani is. Igaz még csak 1x talkoztam vele de már akkoris jól összebarátkoztunk hisz az nagy volt :D Szóval alig ismertek meg az új hajammal xD Aztán elmentünk a Mammutba hát Szaszáva a szokásos formánkat hoztuk nem részletezem XD Aztán elmentünk a Margitszigetre. Na az jó volt lementünk a dunapartra. Dani hajtogatott a vonatjegyükből csónakot mi meg Szaszával rátettük a vízre és szurkoltunk kinek marad tovább fennt de végül én nyertem mer az övé elsüllyedt :P Már itt majdnem beleestünk a vízbe mer lemásztunk. Aztán megláttam egy stéget mondo menjünk oda. A Szaszáék ott azona  lejtős szaron  mentek én addig a futópályán mentem el a stégig naná h gyorsabb vtam :PPP Aztán ott láttuk a stég mindjárt szétesik olyan menő xD De rámentünk ott ücsörögtünk hülyültünk megint csónakoztunk xD Aztán ott volt a stéghez kötve egy még rozogább tutaj XD naná h kimásztunk rá. az jó volt ameddig nem jött egy hajó akkora hullámokat csapott h majdnem felborult meg széttört a tutaj mi Szaszával jól seggreülltünk majdnem beleestünk a Dunába xPPPP Aztán hazajöttem.Szóval jó napom volt de nagyon :D

 

 

 

És jövő héten gólyatábor jujj várom is meg nem is félek is meg nem is. Azér itt muszály jónak lenni mer 5 évig ezekkel az emberkékkel leszek vagyis nem ártana jól összebarátkozni velük XD Egy bajom van csak...hogy fogom 4 napig kibírni TH nélkül??? :O Sztem tuti sehogy xDTényleg 1-2 szuper vidi ezek a legjobbak:
végén Tomék szólója meg ahogy Billnek olyan jó mély a hangja. Jajj Nikivel mikor néztük xD Ugye mi nem vunk normálisak :D 



De mára ennyi lenne egy búcsúkép TH ^^ Kedvenc képem. Bill^^

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr822215937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása