csak úgy :)

 2010.09.05. 21:04

Halacska^^

Hétvége :) Abszolut mivel vasárnap este van és mindjárt a hétvégének is vége...megint suli. Igazából várom megint :D Csak a koránkelést nem -.-" Meg a matekor se...meg informatikát se...de a többi ellen nincs kifogásom :D A német jó lesz, osztályfőnöki meg nem lehet annyira rettenetes xD Remélem :D Vagyis hát egy pozitívuma van: az egész osztály együtt lesz. Na nem mintha annyira hiányozna az egész közösség xD 

A holnapot amúgy még egy okból várom :D Holnap már kötelező kihoznia  a postás bácsinak az én 3 gyönyörűséges vadonatúj TH poszteremet (Németországból!!!^^) és a mégcsodálatosabb HUMANOID naptáromat^^ Igaz elég őrültség így az év 9. hónapjában naptárat venni...dehát istenem! Ki mondta hogy én azért veszem hogy tudjam milyen nap van? xD A képek számítanak :P Amik csodásak :D Itt van 1-2 ízelítő ;D

A német poszterek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Humanoid naptárból képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Most csak ennyit tettem fel :)

Ki lehet találni mért lesznek ezek a kedvenc képeim :P  *hatásszünet gondolkodik mindenki* Eltaláltad! Azért mert Billnek itt van a legcsodásabb hajzata ^^ Olyan gyönyörű szép hosszú jajj elolvadok tőle. Egy ember nem lehet ilyen szép mint Bill. De ismétlem: ő nem ember! Angyal *.* Ezért ő lehet ilyen szép :) ♥

 

Érdekes dolog...Tegnap vettem egy zoknit xD Jó ez még nem olyan érdekes. Aztán itthon mikor tettem el megakadt rajta a tekintetem. Láttam én már sok csuda dolgot de ez...Teljes bizonytalanságban vagyok. Egy számomra beazonosíthatatlan motívum van rajta ami itt látható:

Ez béka vagy nyúl? Illetve béka, de mér van olyan füle mint egy nyúlnak? :O Ez nekem magas!!! Nagyon durva xD Olyat nevettem mikor felfogtam ezt az ábrát. Nem tudom mit szívott az alkotó mikor megtervezte ezt a zoknit de ütős volt az biztos XD Na mindegy...

 

 

 

 

Mára ennyi :) Szurkoljatok h holnap megkapjam ezt a csodát :D Nos pussz mindenkinek! Gute Nacht!!! ♥ :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr582273831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása