1000 éve...

 2010.11.22. 21:08

Hey Leute!

1000 éve...annyi ideje nem írtam kb....Azóta mi történt? Semmi extra :D Na jó nem...Lássuk csak...

Suli: Megy megyeget egész jól. Egyre nehezebb de egyre okosabb vok ^^ Aniyra ki vagyok merülve...dehát ez van lassan szünet jeeeeeeee xD

SZünet (őszi): Találkoztam Bettyvel :D Jó volt végre hisz neten már olyan jól megismerkedtünk de jó volt végre élőben is összefutni :))

Fantalálkozó :))) A legjobb....olyan jó volt. Sugár cukiban voltunk szerintem rendszeres helyszínünk lesz :D Jól éreztük magunkat. Ismét a mi csapatunk nyert :D Nojcsikám kreatív nevet választott a csapatnak..."Csöcs Tím" XD De lényeg hogy mi nyertünk :)) Vagyis a mi: Niki♥Nojcsi♥Poci♥(és én)  És ismét találkoztunk is és Tücsykémet is láttam és jó sok TH fan együtt jajj imádom :) Várom a kövit HIÁNYOZTOOOK!!!!!!!!!!

Lady Gaga-->Kempinski Hotel: november 6.án egy egész napot ácsorogtam a LittleMonsterekkel a Kempinski Hotel előtt. Gagát sajna nem láttuk, megfagytunk, éhesek voltunk és ácsorogtunk de(!!!) superjó társaság verődött össze, és baromi jól elvoltunk :D SZóval super nap volt!

Szünetről ennyit röviden... :)

Pénteken megyek Norbihoz :) Jó lesz végre látni...1000 éve :) Meg se fogjuk egymást ismerni xD Na jó neeem :D De akkoris jó nap lesz (Y) várom ^^


Külömben meg éppen szenvedek is meg nem is...hülye érzés....szeretem őt nap mint nap látom vagyok vele és áhh....ez reménytelen marad. De sebaj majd túlleszek ezen is.

És mára ennyi :) Irány szundikálni. Tschüss Leute!

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr32466552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása