2010.08.30. 01:06

Hallo!^^

Alapvető életelveim közé tartozik mostanában az hogy "Úgy élj, hogy SOHA semmit ne bánj meg" Mosatnában úgy érzem félig meddig sikerült.

A múltban követtem el számtalan dolgot melyekre nem vagyok büszke, sőt még magam is felejteni akarom, mintha nem történt volna meg. Ezek azok amiket sose fogok senkinek elmondani. Elég az ha én, és az(ok) tudja(k) aki(k) részese(i) volt(ak) a dolognak. Akit esetleg megbántottam, pedig nem akartam és ő az aki tényleg nem érdemelte meg. Úgy érzem bár visszaforgathatnám az időt. Akkor ma minden gyökeresen más lenne. De nem lehet meg nem történté tenni és bárhogy is szeretném nem tudom a múltat megváltoztatni és ezt szerintem jóvá tenni se.

A legrosszabb, hogy nem 1x tettem ilyet. És nem tudom hogy és miként kinek esküdjek meg: NEM AKARTAM. Mikor miértet kérdeztem egyszerű a legőszintébb válaszom volt: "Nem tudom"  És igazat mondtam. Fogalmam sincs a mai napig hogy miért. De akkora nyomást gyakorolt az életemre. Tanultam. SOHA többé nem akarok titkolózni. Komolyan megkönnyebbülés volt a lebukás. Mikor tudod, hogy elkövettél valamit és retetgsz a következménytől a lebukástól. Tudod, hogy színt kellene vallani de az nem olyan könnyű. Az egész mérgezi az életet. Rettegsz, szorongsz, folyton attól félsz hogy meddig bírod még, meddig lehet még húzni ezt. Még készülsz is arra, hogy mit teszel ha kiderül, de mikor ott állsz csak tétlenül pislogsz és megadod magad, várod h mi lesz a vége.

Az 1.ből tanulnom kellett volna, de nem! Mégegyszer ugyanazt elkövetni...hülye! Az voltam. Utálom a régi önmagam. Egy száánalmas lény voltam. Akkoriban még jó hogy nem akartam élni, akkoriban nem érdemeltem meg.

 

Mai nap más...kerülöm az ilyeneket nem akarom mégegyszer elkövetni a hibákat. Nem akarok fájdalmat okozni másoknak (sose akartam). Úgy élek, hogy semmit se bánjak. Sajnos msot is időnként vannak apróságok melyeket bánok. Hogy elhalasztottam lehetőségeket, de sebaj! Lesz másik :) Lényeg, hogy jó úton vagyok és nem akarok letérni erről. Itt kell maradnom és minden rendben lesz...:)

Köszönet ezért a barátaimnak többek közt akik sokat jelentenek nkm ^^  ♥Suzy♥Siso♥Niki♥Tücsy♥Szandra♥Kati♥Betty♥Lisa♥Ilda♥Betthus     és még sokan vagytok bocs attól akit kifelejtettem :) Szeretlek titeket nagyon!!!!♥♥♥

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr852257653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása