Sziget Fesztivál

 2010.08.14. 22:38

Hát cím alapján azt gondolhatja mindenki kinnt vagyok/voltama  Szigeten. Hát mondjuk félig igaz. Itt van a "számban" a Sziget tehát nkm ki se kell mennem :))) Ennek vannak elő meg hátulütői hát kicsit mesélnék :)))

Nagyon álat mikor este van...szép csillagos az ég...kiüllnél az erkélyre mivel épp "hullócsillagszezon" van...kellemes langyos szellő...minden tökéletes lenne igaz? Ám ekkor hoppá! Valamit hallok!!! Csak nem...? De! A Sziget fesztivál olyanhangosan dübög, hogy "kissé" tönkreteszi a meghitt pillanatot. Oky. Menjünk aludni...nem olyan könnyű. Vagy megfulladok a melegben nyitott ablak nélkül vagy elalszoma  felemelő zenére. Utóbbi...hajnal 3 körül talán megy is. Szegény autótulajdonosokat se felejtem ki akik 1 hétig 10 utcával arrébb parkolhatnak a házuktól emrt nincs parkolóhely...de ez van! Egy évben egy hét igazán nem nagy dolog. Ennyit megérdemelnek a partyzók akik rengeteg pénzzel támogatják ilyenkor a környező kisboltokat meg mindent akik csak örülhetnek ennek ;)

És abszolut jó dolgok is vannak :) Ma este pl mikor drága jó Siso barátosnémmel beszélem meg a nap fontos eseményeit és tárgyalom ki hogy (nem ezt nem írom le nyilvánosra xD) szóval beszélgetek msn-en :D akkor mit hallok? Felcsendül egy számomra kedves dal :D Itt is lenne:

 

 

Igen, imádom ezt a számot :D Szóval tök jó otthon üllni és akkor hallani a kedvenc számodat élőbe. Igen nem olyan mintha ott lennék és én nem is vágyom rá hogy ott legyek de ez akkoris jó :)))

 

És még véletlenül se felejthetem ki az idei Sziget-év számomra legfurább fazonját. Az Auchan bevásárlóközpont van a Szigethez a legközelebb. Minden jó "Szigetelő" illetve "Szigetlakó" oda jár megvenni ilyenkor a napi alkohol és chips adagját. Egyébként hihetetlenül megdobhatja a III.kerületi Auchan éves forgalmát de ebbe ne menjünk bele :))) Lényeg ilyenkor mindig teli van a parkoló és az áruház táborozó "Szigetelőkkel". Történetesen mi is ezt a bevásárlóközpontot látogatjuk gyakran így mindig színes élményeim vannak ilyenkor ott :D A minap mikor mentem láttam a Szigetkirály!(tudjátok ha van bálkirály lehet szigetkirály is nem vagyis a Sziget "szépe" XD) Szigetkirály aéias Napfénygyermek ahogy én elneveztem. Képzeljünk el egy csávót, sportcipőben, fekete szörfösgatyában, fekete hosszúujjú pólóban napszemüvegben 50 centis citromsárga punktaréjjal ami minimum hajólakkal volt felállítva. Gyönyörű volt de tényleg! Leírva nem nagy szám, kár hogy nem fotóztam le mer őt látni KELL!!! :D Korán reggel elég mély benyomást tett nkm! Kedves szigetszépe :P

 

Szóval még sokmindent írhatnék de szerintem ennyi elég :))) Annyi Szigetet hallottam én már így hogy 1x talán ki is megyek megnézni hogy lássam is ne csak halljam. De csak akkor ha a főkedvenc lép fel ;D

 

Egyébként még annyit, hogy ti is keresitek a pónit? :D Mert én igen xD Az érdekes plakát amin csak ez áll: keresem a pónit. Én írtam a GMAIL.es e-mail címre. Na miben fogadunk, hogy ez egy GOOGLE/GMAIL reklám lesz??? ;) És sztem pár héten belül meg is tudjuk mi ez pontosan addig meg lesse mindenki nem-e látja  a szép kis pónit az Andrássy úton szaladgálni vagy nem-e száll fel a metróra :P

Szóval zárószóként:

KERESSÉTEK A PÓNIT!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr302222218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása