:)

 2010.08.10. 00:49

 

Nahááát! Mostantól lht gyakrabban fogom ezt a blogocskát írni.

Annyit uncsizok miért ne írnék ide? :) Meg az eddigi bejegyzéseim pfú...voltak rossz pillanataim na de most tök jó minden :) Sztem a legértelmesebb dolog amit az évben tettem, hogy elmentem életem legelső fantalálkozójára. Majd a kövire és kövire és így megismerhettem annyi csodás embert akiket nagyon szeretek :) vagyis: Niki, Tücsy, Nojcsi, Kelly, Dia, Poci, Era       Ők akiket nagyon szeressek :) Ebben az évben nagyon sokat változtam én is és ezáltal az életem is. Megfogadtam újévkor, hogy nyíltabb és barátságosabb leszek az emberekkel. Akik ismertek azelőtt azok elmondhatják: sikerült! Annyit változtam és ezt köszönhetem a nagyszerű eseményeknek: TH koncert, TH találkozók és a barátokkal együttöltött élmények :) És azoknak is akiket megismertem ezáltal.

Igaz néha most is vannak rossz pillanataim de már sokkal pozitívabban tekintek a dolgokra és jókedvem van az esetek 95%ban :D És ennek úgy örülök :D És tudom, hogy senki nem olvassa ezt de akkoris jó leírni :D

És ma vtam fodrásznál tök jó lett a hajam :D Eddig attól rettegtem h akár 2 centit levágjanak belőle mostmeg tök rövid de nagyon jóó :D Happy vok ^^

És jövő héten gólyatááábor :D Tökre izgulok biztos jó lesz csak nem ismerek ott senkit és kicsit azér félek :) De gondolom ez alap. És már naon várom. Bár a sulit nem mer akkor tanulni kell majd xD

És most még 1 csomó jó dolgot írnék le (wow de imádom h ezt írom h dolgot:))) de álmos vok és nincs kedvem tovább írni :P

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr732210790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása