Élek még meg minden...

 2010.09.12. 16:01

Szóval halika :) Élek még meg minden. Ezen kívül több említésre méltó dolgot nem tudok mondani xd

Na jó ez nem igaz természetesen :D Múltkor írtam a poszterekről meg a naptárról (ami eredeti TH gyártmány!!!) szóval megkaptam azokat :D Ésss örök hálám üldözze az én drága Hanámat is amiért nekem adta a Scream CD-jét!!! ^^

Szóval jó hetem volt :D Írtam 3 dalszöveget is. Drága ikertestvérem vagyis Bettykém jó hatására én is újra nekiálltam dalszövegeket alkotni és egész jól kezdek belerázódni :D Itt is van az egyik hát ez mondjuk pont nem életem remekműve de azért teszem ezt be ide mert a többi nincs begépelve és lusta vagyok xd

Üres nélküled az életem
Miért teszed ezt velem?
Veled minden oly jó volt, miért hagytál mégis el?
Én nem akarok jobbat,
Én téged akarlak!!!
Hol vagy, most hallasz?
Miért teszed ezt velem?
Csak válaszolj, kérlek...

Refr.:
Ha szerettél valaha miért tezsed ezt velem?
Ha sose szerettél engem miért hitetted el velem?
Játszottál velem? Mire volt ez jó neked?
Áhh, taposol a lelkemben-hát nem veszed észre?


Eltűntél egy pillanat alatt
Már nem értelek meg,
Túl messze vagy.
Eltűntél tőlem túl távolra, s én ittmaradtam egymagamban.
Felejteni téged oly jó lenne,
De most is álmodok veled...

Repülünk az éjszakában, az egész oly bizar.
Megőrjít a hiányod már, kérlek gyere vissza!

Refr.

Megőrjít a hiányod, nem veszed észre?
A nappalban az éjszakában az utcán és a kisszobában melletted vagy nélküled valóság vagy képzelet...

Miért teszed ezt velem? Csak erre válaszolj kérlek!
Refr.

Ehhez már persze konkrét dallam is van a fejemben de sajnos sose fogom tudni megzenésíteni. Dehát mindegy...álmodozni szabad. Most is nézem az X-faktort meg Megasztárt szóval az ilyesmiket és közben azzal szembesülök, hogy te jó ég! Az én hülye fejemben meg még meg is fordult 1x hogy jelentkezzek rájuk? Elég gáz...annyira szeretnék pedig én is egyszer egy ilyenben elindulni és megmutatni mindenkinek, hogy tudok valamit de ezzel az az egy probléma hogy én NEM tudok :( És ez annyira elkeserítő. Idáig még nem találtam semmit amiben IGAZÁN tehetséges lennék. Szerintem lehet hogy nincs is olyan dolog O_o Amikor az embernek van egy példaképe és felnéz rá, és mindenáron rá akar hasonlítani vagy legalábbis próbál úgy élni hogy őt kövesse akkor rájön, hogy ez nehéz. De tudni kell hogy nem szabad ilyenkor megállni...szóval nkm most jókedvem van és most nem is fogok ezen elkeseredni :D

 

Jajj csináltam egy tesztet és tádámm mi jött ki:

Vagyis a TH-ból Billre hasonlítok legjobban :D Hát ennek örülök :D

You Are Bill

Na mindegy....amúgy elméletileg már csak18 nap és kiderül hogy mennek-e Ausztiába vagy sem. Annyira izgulok! emélem igen és akkor...

*.* Jajj inkább le se írom :D SZóval akkor örülni fogok :D Na mindegy ennyi lenne mára. Majd írok ha van időm ja és persze ha még élek xd Tschüss!!! Legyetek rosszak de ne vigyétek túlzásba ;D


A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr612290789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása