Ma 5 hónapja...

 2010.08.31. 01:13

Ma 5 hónapja hogy átélhettem életem legszebb napját. Március 30.  Bécs...Wiener Stadhale, Welcome to Humanoid City...

Egy nap amit sose felejtek el. Nem tudom  mivel érdemeltem ki, hogy átélhettem. De átéltem és ezt a szüleimnek köszönhetem. Nem tudom, hogy ezt valaha meg tudom-e köszönni nekik. Hogy ezt a lehetőséget megadták nekem de nagyon hálás vagyok érte ♥

Mérvadó nap volt az életemben. Aznap sokmindent magam mögött hagytam,  új emberként tértem vissza "Humanoid City"ből :)

Olyan dolgot éltem át ott amit nem tudok szavakba önteni. Azóta is a hatása alatt állok.

Előszöris hogy lehet egy ember ennyire szép mint Bill? Igen! Szép! Ha nem látom, hogyy ő is  húsvér ember mint én, akkor a mai napig se hinném el, hogy nem valami angyal (mondjuk ebben még most is kételkedek hogy nem az).

Azt hittem ha kinnt leszek már utána lecsillapodok és nem fogok ennyire ragaszkodni hozzájuk. De nem így történt! Azóta sokkal fanatikusabb lettem.  Úgy érzem minden gondolatom, cselekedetem róluk szól. Mindent értük teszek már. Tudom hülyén hangzik de így van.

Az is hülyén hangozhat, hogy vadidegen embert hogy lehet SZERETNI. Egyszerűen. A zenéjével, pusztán a létezésével megváltoztatta az életemet, engem. Mikor sírok vagy nevetek jelen van valamilyen formában. Igen még mindig Billről beszélek az én angyalomról.

A koncerten olyan érzelemhullámok értek amik még ma is bennem ének. Nem tudom leírni azt a boldogságot, amit ott éreztem. Annyira hálás vagyok hogy ott lehettem!  És még még még szeretnék ott lenni.

Annál felemelőbb érzés nincs mikor meglátod őket  először...a szíved ténylegesen ki akar ugrani a helyéről és szószerint nem kapsz levegőt. Nem hiszed el hogy nem álom. És ez közel 2 órán keresztül. És olyan rövidnek tűnik. A végén márminden tizedmásodpercbe kapaszkodsz, hogy minnél többször lefényképezze az agyad Őket és sose felejtsd el. De felejteni lehetetlen :)

Mikor ott voltam azt hittem álmodom. Amai napig alig hiszem el, hogy ott voltam és nem álom volt pedig igaz volt ^-^és olyan jóó.

Bízom benne, hogy még fogom őket így látni még részese lehetek a csodának. Bízom bennük, hogy eljönnek hozzánk is. ♥

És akkor végezetül pár képem a koncertről ^^ (plusz egy két szösszenet xD)

Komm:

 

Volt egy rész mikor elsötétült minden és a hang mondta "Tokio Hotel...Humanoid" Akkor kisíkitottam a lelkem.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd mikor megjelent először Tom (őt láttam meg 1nek) hát az...a teljes agyhalál nálam önkontroll megszűnt és totál extázis xD

 

 

 

 És mikor az én angyalomat is megláttam...ahogy előjött nem volt semmi! Az a napszemüveg rajta istenem de jól áll neki...Igazán bedobhatta vna a közönségbe :P

 

 

 

 

 

 

Kampf der liebe:

 

 

 

 Jajj olyan mély hangon énekelte a Billem ezt a dalt ezért (is) a kedvencem. Meg alapból jó szám, de ott.... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 És a BEST!!! Tom&Georg szóló...istenem annyira jól nyomták. Ezért (is) szeretem jobban a konertes erziót, mert ott benne van a szóló ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hey You!

 

 

 

 Annyira dinamikus szám! Az elején mikor Billel tapsoltuk a Gustav által ütött ritmust...jajj beleremegett Bécs :D A HEY YOU!!! Kiáltásainkkal együtt. Imádtam a tüzet, és mikor Bill minket énekeltetett.  Ja, és ez egy jó kép lett, nem? ;D

 

 

 Lass uns laufen:

 

 

 Ez aaaannyira szuper szám!!!  Gyönyörű! Koncerten szem nem maradt itt szárazon :') És mikor Billel énekeltünk jajj... azoat annyira szerettem *.*

 

 

 

 

 

 

 

Dogs Unleashed:

 

 Hát nem eszméletlen szexisen vagány azon a motoron szemüvegben az én macsó kis ördögöm? (mostmár nem angyal azt vágjátok xD) Ha azzal begurulna a házam elé, hogy felvegyen...hát mennék vele pár kört ;D Szóval szériatartozékok 5* plusz a szám is az :D

 

 

 

 Screamin:

 

 

Régen nem szeretteezt a számot dekoncert óta minden más :P Amikor belekezdett a Monsunba istenem...a koncert 2. legfényesebb pntja volt...először meghallani a legkedvesebb dallamokat...*.*

 

 

 

Geistefahrer:

 Imádtam Bill beszédjét az elején :D Imádnivaló  gesztus volt^^

 A legszebb TH szám bátran állítom!!! 1x mindenkinek kötelező elolasni a szövegét. És koncerten ez...szem nem marad szárazon :P  Kedvenc részem az volt mikor Bill  felállt  és  a közönség elkiáltotta magát "KÜSS MICH JETZT" Billel: Im gegenlicht..." istenem még most is kiráz a hideg...Ich bin...bei dir...um endlich bei dir zu sein.♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zoom:

 

 

 Humanoidról szintén gyönyörű. Főleg mivel "ikres pillanat" Csak 2en a színpadon...szép szám, égő zongora....éneklés együtt istenem ez is sírós szám :')

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Durch den monsun:

A legeslegnagyobb FAVORIT!!! Ez szimbólum ez a szám. 5 év...még mindig DDM csak 5 éve gyerekektőlma pedig felnőttektől :') Mindig vágytam rá,hogy 1x élőben halhassam és  ez volt a legnagyszerűbb. Főleg a refrén...meg a végén az a rész ami a képen van fúúú olyan közel voltak csodálom h nem ájultam akkor el...xD

 

A kedvenc letzte számomra lemerült az elem de leírom :) Für immer jetzt....a Humanoidról 1. kedvencem volt. Tökéetes befejezése volt a koncertnek. Bár szomorú voltam mert tudtam pár perc és "felébredek" de nem számított. Annyira csodás volt!!! Bár a végén Billnek volt egy kis mikrofonproblémája  megoldották :) És nem tudok mit mondani :) IMÁDTAM az egész koncertet.

Köszönöm szüeimnek hogy kijuttattak,  és a Tokio Hotelnek hogy ilyen koncertetadtak nekünk :)

Én örökké fan leszek ez biztos, bármi legyen is ♥

TH-s szív, TH-s lélek, TH-s  leszek amg élek!!!! ♥♥♥

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr252260488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása