Halacska^^

 2010.03.03. 13:03

Csokeeeeeeeeee!

Nah van ez a blog deh komolyan annyi időm nincs h levegőt vegyek. Szal másik blogba is folyton kell írni, de most felvételizni járni meg minden. + meg kell felelni így is a suliba és 2. félévben szinte csak 1esem van idáig :S pedig a félévim színtiszta 4 lett. Szép mi? Összekéne szedni magam? Talán...De nincs időm na mindegy. Jah és éjszaka nem tok aludni pedig olyan álmos vok. De a Hold ahogy besüt az ablakomon (nincs redőny meg sötétítő csak reluxa ami olyan mintha nem is lenne :S) és pont a pofámba süt és nem tok tőle aludni, de ez éjszakánta nagyon megihlet és közben eszembe jut Tom meg minden és most éppen költészetbe kezdtem. Ezt a 2 verset teliholdkor írtam :D

Utánad megyek

Csak árnyék vagyok mióta nem vagy mellettem.

Elveszett lélek bolyong a sötétben, nem fogod két kezem.

Hiába kiáltom neved, már nem hallasz engem.

Hiába kértelek, csak egy percet adj még nekem

Szemeid lecsukódtak, és a mesének vége lett.

Tudom, a halál nem válogat. De miért pont Te kellesz neki?

Rád nekem van szükségem, nem hagylak elmenni!!!

Kiserken friss vérem, s azzal jegyzem e füzetbe, jegyezze az örökkévalóság:

"Szerelmem után mentem, kit szerettem...Szeretek!"

 

 

Az utolsó

Ha lenne még egy napom, csak Veled tölteném.

Ha lenne még egy órám, csak Rád emlékeznék.

Ha lenne még egy percem, akkor ölelnélek át.

AZ utolsó másodpercben ajkaid csókolnám...

 

Tudom, hogy nem nagy szám de tőlem ennyi tellik. Nekem amúgy teccik :D Nah mindegy...

Fuh bakker! Márc 30 azaz 27 nap múlva TH koncert Bécs és áááááh én ottleszek :D De váromm már :D Király lesz! Rendeltem TH-s zászlót vihetem ki áhh tök király lesssz :D

Nah de most pussza

Címkék: koncert bécs felvételi th versem

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr41805597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása