Csali!

Kicsit magamról:

Nevem: Tina/Tinci becenevek de az igazi nevemet nem szeretem ugyhogy így tessék hívni :P

Lakok: Bp.-n egy tömblakás :P

Korom: 14

Szeretem (ez hosszú lesz xD):

-magamat

-tesómat+családot

-barátaimat

-kutyámat

-a Coca-Colát

-a Vivát

-a TH-t <333333333

-Tom Kaulitzot és Bill Kaulitzot (szerelmeim!!!!!!!!!!!!!)

Miért írok blogot? Mert. Van egy blog: www.thlovebill.blogspot.com ezt én írom th-s sztori. van egy másik: www.ich-liebebill.blogspot.com ez is th-s. és van www.sweettinci.blog.hu na itt jársz te :P

Szilveszter party-time:

bnőmnél voltam este hétkor ránkjött az agymenés xD kifestettük egymást hullának. nagyon komolyan néztünk ki :D Tiszta ilyen kék-zöld folt volt az arcunk mint akiket agyonvertek és abba haltak bele. Szal komolyak voltunk. Aztán kimentünk így az utcára, de sajna nem találtunk egy élő embert se :s viszont meneteltünk közben fennhangon énekeltünk schreit meg komm-ot :D egy baszott nagy fenyőfa mellett bnőm felnéz me ilyen madárszárnycsattanás volt fennt gondoltam egy varjú vagy vmi. megszólal: bmeg egy denevér!!!odanézek mondom: azt a kurva! futáás! úgy otthagytam szegényt mint eb a na tudjátok xD nagyon lol volt xDszal ment az agymenés partitájm xD na ennyi lenne. szijjasztok :D

Címkék: én szilveszter xd partitájm

A bejegyzés trackback címe:

https://sweettinci.blog.hu/api/trackback/id/tr131639049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása